I beg you, darling, fuck off

Ha ha .
Ai fost si esti atat de penibil ..Doar ca niciodata nu am vrut sa admit asta. Preferam sa n-am niciun stres, sa stau in lumea mea roz, in care tu erai cel mai bun, cel mai tare, aveai mereu dreptate. Era mai misto asa. Sa imi creez o imagine despre tine, total diferita de cum erai tu cu adevarat ..Dincolo de aroganta ta, dincolo de cat de mult nu ma meritai. In cacat. De ce nu am ascultat de nimeni, cand toti au avut dreptate ? De ce nu am pus pur si simplu punct ? De ce nici macar
acum nu sunt in stare sa fac asta ? Nevermind, esti jalnic. I've had enough.


Mersi ca mi-ai dovedit cat de superioara iti sunt. Si nu, nu sunt fite. E doar satisfactia ca am castigat.

..Si da, am castigat, chiar daca te-am pierdut pe tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu